# Atakuj tylko wrogów typu "munchkin" i "thrower".
# Nie atakuj typu "burl". Uciekaj od typu "ogre"!
while True:
    enemy = hero.findNearestEnemy()
    
    # Pamiętaj: nie atakuj typu "burl"!
    if enemy.type == "burl":
        hero.say("Nie zatakuję tego Burla!")
    


    # Właściwość "type" mówi Ci, jakim rodzajem stworzenia jest wybrana postać.
    if enemy.type == "munchkin":
        hero.attack(enemy)
    
    # Użyj "if" by zaatakować wroga "thrower".
    if enemy.type == "thrower":
        hero.attack(enemy)
    
    # Jeśli to "ogre", użyj moveXY by uciec do bram wioski!
    if enemy.type == "ogre":
        hero.moveXY(41, 47)
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projektuję strony www Lublin na Joomla i WordPress