// Collect mushrooms.
// Najpierw podejdź do zwierzaka wilka a następnie obudź go (powiedz).
hero.moveXY(12, 34);
hero.say("Don't sleep");
// Natępnie zbierz grzyby jak zwykłe przedmioty.
// Collect mushrooms.
// Najpierw podejdź do zwierzaka wilka a następnie obudź go (powiedz).
hero.moveXY(12, 34);
hero.say("Don't sleep");
// Natępnie zbierz grzyby jak zwykłe przedmioty.
// Ogry przebrały się za -monety i klejnoty !
while (true) {
var enemy = hero.findNearestEnemy();
// Jesli widzisz wroga -zaatakuj go.
if (enemy) {
hero.attack(enemy);
}
// Atakuj tylko wrogów typu "munchkin" i "thrower".
// Nie atakuj typu "burl". Uciekaj od typu "ogre"!
while(true) {
var enemy = hero.findNearestEnemy();
// Pamiętaj: nie atakuj typu "burl"!
if (enemy.type == "burl") {
hero.say("Nie zatakuję tego Burla!");
}
To nie jest całkiem dobre rozwiązanie - "hero" gubi "item" i nie może go znaleźć - był zbyt wolny
dodaliśmy więc "else" ale to powinno być coś ogólnego bo tu pasuje tylko do pozycji gdzie "hero" stracił kontakt z "item" - w innej pozycji by nie zadziałało.
// Follow the lightstone to navigate the traps.
while (true) {
var item = hero.findNearestItem();
if (item) {
// Store the item's position in a new variable using item.pos:
var position = item.pos;
// Store the X and Y coordinates using pos.x and pos.y:
var itemX = item.pos.x;
var itemY = item.pos.y;
// Move to 'Eszter' and get the secret number from her.
hero.moveXY(16, 32);
var esz = hero.findNearestFriend().getSecret();
// Multiply by 3 and subtract 2 to get 'Tamas's number.
// Remember to use parentheses to do calculations in the right order.
// Move to 'Tamas' and say his magic number.
var tam = esz * 3 - 2;
hero.moveXY(24, 28);
hero.say(tam);
// Nie atakuj burli!
// Funkcja może zwracać dane.
// Kiedy funkcja zostaje użyta jest jednoznaczna z informacją zwrotną.
function shouldAttack(target) {
// return false
if (!target) {
return false;
}
// return false
if (enemy.type == "burl"){
return false;
}
Zadziałało ale nie jestem pewien czy to dobre rozwiązanie - raczej powinien dookoła przejść
Widziałem podobne rozwiązanie w necie ale poszedł dołem
// Move to the wizard and get their secret values.
hero.moveXY(20, 24);
var secretA = hero.findNearestFriend().getSecretA();
var secretB = hero.findNearestFriend().getSecretB();
var secretC = hero.findNearestFriend().getSecretC();
// If ALL three values are true, take the high path.
// Otherwise, take the low path. Save the 4th value.
var secretD = secretA && secretB && secretC;
if (secretD)
// Cudownapolana się zmieniła od naszej ostatniej wizyty.
// Ogry rzuciły na to klątwę i musimy je pokonać.
// Burl nadal zbiera klejnoty, nie dotykaj go.
// Ponadto nie atakuj Burla.
while (true) {
// Znajdź najbliższy przedmiot.
// Zbierz je(jeśli są) tylko wtedy gdy to nie jest klejnot.
var item = hero.findNearestItem();
if (item && item.type != "gem") {